Lilypie 3rd Birthday Ticker

Wednesday, January 31, 2007

准时报到

26/1/2007, 7.20 am.

小陈, 到!

嗨,大家好!小陈准时在预产期报到,做个守时的孩子。


这是小陈刚出世护士阿姨把小陈抱起来后的样子。抱着小陈的是妈妈。呱呱落地的那一刻的样子没捕捉到,因为在一旁给妈妈打气的爸爸有点惊慌失措哩。


你说我想谁?

这是我亲爱的爸爸妈妈。

3 comments:

雅雅和茶媽媽 said...

小表弟,你长得很象一个人,但是雅雅一时忘记那是谁。。。是林吉祥???

老实说,你的样子有点成熟,跟我当时出世时一样呢。。。不象刚刚出世的宝宝呢!

不过别担心,你会越来越漂亮,就象我一样,哈哈。。。

eileen said...

Xiao Chen! Excited to see u.. So how is Xiao Chen's mummy coping being a mummy? Must be very busy but happy right?

Will be visiting u soon. VERY sooon!!! Promise!

Zai said...

雅雅表姐,大家都说我想爸爸,尤其是高高的鼻子。阿姨说我淡淡的眉毛像妈妈,嘻。

Ei Leen jie jie,
I seen you twice.Your mother prepared delicious popia for my mama once:)
Ya, many people waited so long for my arrival, especially mama and baba.I am just on time, I am just on time! :P
Mama a new hand mother a lot need to be learned and now is adapting and gaining experience..
Promise,ok!