Lilypie 3rd Birthday Ticker

Tuesday, October 09, 2007

小陳哪去了?




看官或許要問小陳跑哪去了?那么久都不見人影。先別急,且讓小陳慢慢道來。原來,最近媽媽工作特別忙,無暇催小陳寫部落格。小陳也難得清閑,好好的玩耍去。不過,老爸最近被調回吉隆坡工作,小陳的生活馬上來了一百八十度的轉變,先是晚上離開外婆家,到爸爸媽媽家(大姑說那也是小陳的家,可不知是真是假)過夜,然后爸爸一大早又把送回外婆家。夜里常聽到兩老人在談什么保姆的,難道要把我送到保姆家?為什么?小陳在外婆家待的好好的,為什么要送我到保姆那邊去?
果不其然,一周后,爸爸開始送我到附近的保姆家里去,說是比較近,方便點。帶著忐忑不安的心情來到保姆家,嘿!這保姆家有點不同哦。到處掛滿五顏六色的采紙、圖畫,看了小陳心情馬上好起來!還有還有,還有一大群的哥哥姐姐,那真的樂壞了小陳 - 有人陪我玩呀!很快的,小陳適應了這里的環境。。。只是奧爾會想念外公外婆,畢竟小陳打從娘胎出世,外公外婆就看著我、照顧我。
我知道看官們肯定等我的部落格等得不耐煩了,你看小陳這不回來了嗎?今天先這樣,小陳困了,先去睡了唷。后面還有更精彩的故事,stay tuned!



Technorati Tags: ,

3 comments:

eileen said...

XIAO CHEN!! U're backkkkk I miss u sooo much! Xiao Chen so clever! know how to sit and crawl diii.. I bet u miss me as much right? =P

Send my regards to ur mummy too k? Huggies! I'll be back in almost half a yrs time i hope to see u!

Zai said...

Hello,eileen jie jie,
how are you there? mama said eileen jie jie go to a far far place to study. Hehe..miss you ar...got a little bit lar =P

baba has back from Penang to stay with us.now we are staying at kota kemuning.

when you come back, remember to pay me a visit,ok?

take care! cheers!

eileen said...

i'm doing fine here =) Adapting quite well. Gained weight in fact =P

I'll sure pay u a visit. Make sure u learn how to call jie jie k? Hehehe..